كد مطلب : 64441  1397/08/26 : تاريخ
 

صیانت از حقوق شهروندی با راه اندازی میز خدمت

  مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: رفع معضلات شهر بدون تعامل شهروندان امکان پذیر نیست.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حشمت اله عزیزی در حاشیه استقرار میز خدمت در مسجد المهدی(عج) سه راه گوهردشت کرج اظهار کرد: بدون شک استقرار میز خدمت در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری تقش به سزایی در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج، ادامه داد: باید از نیروهای میز خدمت حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا آن ها انگیزه کافی برای خدمات رسانی به مراجعین را داشته باشند.

وی افزود: راه اندازی میزخدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی و گامی در راستای شفافیت و پاسخگویی مسئولین محسوب می‌شود.

عزیزی با اشاره به دیگر کارکردهای میز خدمت توضیح داد: پاسخگویی، ارتقای رضایت ارباب رجوع و رفع درخواست های آنان از مهمترین کارکردهای میز خدمت است.

این مسئول ابراز کرد: بدیهی است اجرای دقیق طرح میز خدمت از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری و زمینه پیگیری مطالبات آن ها را فراهم می‌کند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بخشی از وظایف این اداره کل اشاره کرد و گفت: شهروندان با تعامل مستمر با این اداره کل نقش به سزایی در کاهش تخلفات شهری خواهند داشت.

گفتنی است در پایان این دیدار عزیزی به صورت خصوصی و جمعی به سوالات و مشکلات ساکنان  پاسخ داده و رفع آن ها را دستور کار قرار داد. 




المیرا دادمهر
 1397/08/14-10:21 : تاريخ درج
©2011 www.KAMNANEWS.ir . All Rights Reserved