1397/09/28

. چهارشنبه

12/19/2018
کد مطلب : 64758
تاریخ ثبت : 1397/09/10-20:29

برندسازی لازمه توسعه گردشگری است

شهردار کرج گفت: برندسازی شهری لازمه توسعه صنعت گردشگری است که کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده در نشست هم اندیشی پیرامون بررسی طرح های گردشگریِ حریم شهر که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد؛ توسعه گردشگری شهری را مستلزم عزمی همگانی و ملی دانست و افزود: عواملی نظیر همجواری کرج با پایتخت سبب شده است مدیران از اعتماد به نفس و ابتکار عمل لازم برای پرداختن به این موضوع مهم برخوردار نباشند.
 
شهردار کرج با تاکید بر اینکه برندسازی شهری لازمه توسعه صنعت گردشگری است، ادامه داد: با یک ارزیابی و تحقیق سطحی می توان به این نتیجه رسید که مبحث برندینگ شهری در شهرهای مطرح و بزرگ جهان به طور جدی پیگیری و اجرایی شده است.
 
وی تاکید کرد: مديريت گردشگری خصوصا گردشگری پايدار در بسياری از كشورها، به منزله نمادی از هویت فرهنگی، طبیعی و انسانی است که موجب بهبود وضعیت اقتصادی جوامع می شود.
 
کمالی زاده با اشاره به بخشی از مشکلات زیر ساختی و سخت افزاری موجود در کلانشهر کرج در راستای جذب مسافر نظیر کمبود مکان های اقامتی و هتل، گفت: خوشبختانه در جهت رفع این موانع هتل ۵ ستاره ای در کرج در حال احداث است که امیدواریم هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
 
شهردار کرج موقعیت کوهستانی، دشت و رودخانه کرج را از مهم ترین ظرفیت های حوزه گردشگری این کلانشهر اعلام کرد و یادآور شد: درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت ویژه رودخانه کرج و حریم این مسیر، این کلانشهر را از فضای بی دفاع شهری به فضای جاذبِ گردشگر تبدیل کنیم.

ستاره محمدی

شورا شهرداری کرج
تعداد دفعات مشاهده شده : 110
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.