1397/09/28

. چهارشنبه

12/19/2018
کد مطلب : 64744
تاریخ ثبت : 1397/09/10-10:18

‍ وقتی صدای شهروندان شنیده می شود

بخشی از صحبت یکی از شهروندان در مواجهه با میز خدمتِ مجموعه مدیریت شهری در مصلی کرج و حضور شهردار و معاونین برای شنیدن مشکلات مردم؛ "مگه شهردار هم بین مردم میاد."
پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی فراغت / بخشی از صحبت یکی از شهروندان در مواجهه با میز خدمتِ مجموعه مدیریت شهری در مصلی کرج و حضور شهردار و معاونین برای شنیدن مشکلات مردم؛ "مگه شهردار هم بین مردم میاد."
 
صحبتی که گواهی می دهد دسترسی مردم به مدیران شهری و استانی به قدری دشوار بوده است که حضور علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در میان مردم تعجب آنان را به همراه داشته است.

_ ببخشید این جا چه خبره؟
+ میز خدمته

_ میز خدمت چیه؟
+ شهردار حضور پیدا کرده تا کمک کنه مشکلات شهر و شهروندان کمتر بشه

+شهردار کرج؟ مگه شهردار هم بین مردم میاد؟
_ بله آقا، شهردارِ کرج هستند و اومدن شنوای مشکلات شهروندان باشند





تفکر و مسیری که علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج برای ایجاد شهری خلاق در پیش گرفته است را باید به فال نیک گرفت و ارج نهاد.

کم کردن فاصله مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر با مسئولان در کنار پاسخگویی سریع و صریح به نیازها، شرایطی را به وجود آورده است که شهروندان علاوه بر حس تعلق این امکان را دارند آسان تر از گذشته مشکلات خود را بیان کرده و برای حل آن پیگیری های لازم را انجام دهند.

به نظر می رسد برپایی میز خدمت در سازمان ها و مناطق و ایجاد فضایی برای بیان کاستی ها و ارتباط بی واسطه با مدیران؛ مدیریت شهری را در اجرای برنامه های خود موفق کرده است به طوری که امروز می توان گفت با آمدن علی اصغر کمالی زاده تلاش ها برای ایجاد مدیریت شیشه ای در حال به ثمر نشستن است.


 


 

میز خدمت شهرداری کرج
تعداد دفعات مشاهده شده : 176
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.