کد مطلب : 60096
تاریخ ثبت : 1396/08/17-11:06

سازمان پسماند و منطقه 12 شهرداری کرج رتبه نخست پاسخگویی به سامانه 137 را کسب کردند

رئیس سامانه 137 شهرداری کرج گفت: در مهر ماه سال جاری سازمان مدیریت پسماند و منطقه 12 شهرداری این کلانشهرموفق شدند تا رتبه نخست در زمینه بهترین عملکرد و پاسخگویی به نیازهای شهروندی را به خود اختصاص دهند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، حسین امام جمعه با اعلام این مطلب عنوان کرد: با توجه به ارزیابی عملکرد مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری کرج در مهر ماه سال جاری، سازمان مدیریت پسماند در میان سازمانها با امتیاز 18/8 رتبه نخست را کسب و بهترین عملکرد را به خود اختصاص داد.

رئیس سامانه 137 شهرداری کرج افزود: همچنین مناطق 12 و 9 شهرداری کرج، موفق شدند با کسب امتیاز 12/3 و 11/5 به ترتیب رتبه اول و دوم را در میان دیگر مناطق به دست آورند؛ مناطق1 و 6 این دستگاه نیز  با کسب امتیاز 11/2 به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

رئیس سامانه ارتباط مردمی 138 شهرداری کرج بیان کرد: در نیمه اول آبان ماه سال جاری، بیشترین تماس دریافتی از سوی شهروندان مربوط به معضل سد معبر بوده که در این زمینه 444 مورد تخلف و نارضایتی به ثبت رسیده است؛ پس از آن درخواست امحاء حیوانات موزی و جمع آوری سگ های ولگرد با 303 مورد تماس و انجام آسفالت در سطح معابر شهر با 291 مورد تماس از دیگر نیازهای شهروندی است که به ثبت رسیده و در حال پیگیری از سوی حوزه های ذیربط می باشد.

شهرداری کرج 137
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

مطالب مرتبط
----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.