کد مطلب : 55532
تاریخ ثبت : 1395/10/23-13:12
ورمهمدی:
هزینه در حوزه آموزش سرمایه گذاری است/ توسعه آموزشهای تخصصی در سازمان میادین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به اینکه هزینه در حوزه آموزش پرسنل، نوعی سرمایه گذاری برای آینده است، از افزایش مهارت و سطح آموزه های پرسنل این مجموعه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بهروز ورمهمدی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه ای با مشتریان مبتنی بر مدل جهانی دیسک که در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد، در جمع پرسنل و شرکت کنندگان اظهار داشت: با فعال شدن واحد آموزش در سازمان، برنامه ریزی های لازم جهت ارتقای این حوزه و برگزاری دوره های آموزشی تخصصصی و عمومی در مجموعه انجام شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی قرار است که تا پایان سال جاری دوره های تخصصی با عناوین مختلفی ویژه پرسنل، مدیران و ناظران بازارهای روز تحت پوشش سازمان برگزار شود که در نوبه خود می تواند در روند رو به بهبود سازمان و افزایش انگیزه پرسنل تاثیرگذار باشد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان میادین یکی از مجموعه هایی است که به واسطه وجود و فعالیت بازارهای روز در سطح شهر، روزانه با شهروندان زیادی به صورت مستقیم سروکار دارد، مشتری مداری و چگونگی ارتباط با مشتریان برای تمامی مدیران و ناظران بازارها و بهره برداران ضروری است.

ورمهمدی ادامه داد: برگزاری دوره ارتباط با مشتری با استقبال مطلوب پرسنل مواجه شد که ما را مصمم کرد تا در آینده نیز این روند استمرار داشته باشد و بتوانیم در حوزه آموزش اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی در خصوص مشتری مداری CRM نیز تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم از ضروریات است که در برنامه آموزشی سازمان قرار دارد.

نازنین فرضی زاده

سرمایه گذاری توسعه میادین شهرداری کرج
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

مطالب مرتبط
----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.