کد مطلب : 55531
تاریخ ثبت : 1395/10/23-13:10
با حضور مسئولان و ناظران بازارهای روز؛
دوره آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه ای با مشتریان در سازمان میادین کرج برگزار شد

از سوی واحد آموزش سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، دوره آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه ای با مشتریان مبتنی بر مدل جهانی دیسک در این سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دوره آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه ای با مشتریان مبتنی بر مدل جهانی دیسک با تدریس احمد خیری از اساتید این حوزه در محل نمازخانه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج برگزار شد.

این دوره در دو تایم ویژه مسئولان، ناظران و تمامی مسئولان و پرسنلی که با مشتری و ارباب رجوع سرو کار دارند، برگزار شد که بیش از 70 نفر در آن شرکت کردند و به فراگیری نکات ارائه شده پرداختند.

شرکت کنندگان در این دوره با چگونگی برخورد با مشتری، روان شناسی ارتباط موثر و مثبت با مشتری، شناسایی 4 تیپ شخصیتی افراد، بررسی ویژگی افراد مختلف، چگونه با مشتری ارتباط بگیریم و ... آشنا و نکات آموزشی ارائه شده را فرا گرفتند.

لازم به ذکر است که از سوی واحد آموزش تا پایان سال جاری دوره های مختلف تخصصی در حوزه سازمان میادین مانند "شناخت انواع برنج و حبوبات - آجیل و خشکبار و لبنیات"، "شناخت کالاهای قاچاق و مباحث تعزیراتی"، "آموزش بهداشت محیطی و فوریتهای پزشکی"، "شناخت انواع میوه و صیفی جات"، "بیماریهای مشترک انسان و دام"، "روشهای تشخیص و کنترل کیفی فرآورده های خام، طیور و آبزیان و آشنایی با دستورالعمل های مربوطه" و .... برگزار خواهد شد.

نازنین فرضی زاده

دوره آموزشی میادین شهرداری کرج
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

مطالب مرتبط
----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.