کد مطلب : 55459
تاریخ ثبت : 1395/10/20-10:23
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج:
مشارکت بخش خصوصی از نیازهای جدی اجرای پروژه‌های عمرانی است

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج، گفت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات شهروندان، احترام و تکریم ارباب رجوع، کاهش حجم مراجعات شهروندان در طول ایام هفته به شهرداری، صرفه‌جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه‌های تردد را از مهم‌ترین اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.
شهرام وارسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عنوان کرد: با اتخاذ سیاست درهای باز با اولویت خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع در تمامی روز میزبان شهروندان بوده تا مشکلات پیشنهادات و انتقادات آنان را شنیده و با روحیه جهادی جهت عمران و آبادانی شهر تلاش شود.

مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج عنوان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان و متولی مدیریت یکپارچه شهری، بیش از سایر دستگاه ها با مراجعات مردمی مواجه است؛ بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده شود.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: این مجموعه نه تنها باید رضایتمندی شهروندان را جلب کند، بلکه باید با تکریم مراجعه کنندگان و خدمات رسانی به آنها، موجب افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه شود.
 
وی گفت: در دیدارهای عمومی تلاش داریم تا مشکلات شهروندان برطرف شود، امابرخی از اوقات موانع قانونی وجود دارد که در مورد آنها نمی‌توان کاری انجام داد اما مجموعه پرسنل منطقه تمام تلاش خود را دارد تا ضمن برقراری رابطه مناسب باشهروندان، برای رفع مشکلات و نیازهای آنها اقدام کند.                               
 
مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی یکی از نیازهای جدی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است، گفت: شهروندان باید به مدیران و دستگاه‌های اجرایی در شهرداری اعتماد کرده و با این اعتماد سرمایه خود را در راه توسعه و آبادانی شهر به کار ‌اندازند.
 
وی بیان کرد: همه مدیران باید خدمت بدون منت به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند، زیرا مردم ما همواره در صف نخست حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنند.
 
وارسته تاکید کرد: انتظار داریم مدیران فنی و شهرسازی که بیشترین مراجعین را دارند و همچنین مسئولان خدمات شهری که به عنوان پیشانی شهرداری در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم می باشند، برنامه‌ای جدی برای تحقق این مهم را تدوین کنند و در این میان از مسئولان نظارتی حراست و بازرسی نیز تقاضا دارم با نظارت دقیق خود، در اجرای قانونی کارها برای پیشبرد این هدف مهم گام بردارند.
 

سمیه احمدی

تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی خدمت رسانی شهرداری کرج
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید

مطالب مرتبط
----------
انتشار مطالب با ذكر منبع ( پایگاه خبری مدیریت شهری كرج ) بلامانع است.